Тимекс-БГ ООД предлага сервизно обслужване на клиентите си в цялата страна, благодарение на отлично подготвените си специалисти и широката си сервизна мрежа. Всички сервизни инженери са преминали през курсове за обучение и сертификация за компютри и мрежи на на CompTIA и Cisco, както и през продуктови обучения водени от производителя на печатащите устройства.
С цел повишаване на квалификацията, нашите инженери регулярно се обучават и полагат изпити в системата за онлайн обучение на Rex Rotary, като всички са достигнали ниво Service Master, а повече от половината са покрили горните нива Connectivity Master и Solution Master, което позволява на фирмата ни да предлага и най-сложните производствени решения на Rex Rotary. Сервизната ни дейност се извършва изцяло с оригинални консумативи и резервни части на Rex Rotary, което гарантира най-високо ниво на качество на изображението. С цел подобряване на организацията и отчетността използваме сервизна програма, която позволява въвеждане, разпределяне и обработване на заявките и последващо поддържане на сервизен дневник за всяка машина.
Сервизната ни програма позволява съставянето на детайлна справка за историята и състоянието на устройството при поискване от страна на клиента. Най-важното свойство на сервизната ни програма е, че позволява планиране на сервизната дейност и посещенията превантивно, преди да възникне проблем. Наш водещ принцип е да не чакаме машината да се повреди и да спре, а с навременни профилактики да се осигури дългосрочна безпроблемна работа на устройствата.