Вече 20 години ТИМЕКС-БГ ООД доставя продукти и услуги от най-високо качество за своите Клиенти. Това ни позволява да предоставим нашия дългогодишен опит, съчетан с най-висoките стандарти на предоставяни услуги в сферата на информационните технологии, информационната сигурност, техниката за печат (принтери и мултифункционални устройства), пълното гаранционно и следгаранционно обслужване, сканирането и дигитализирането на документи и чертежи, системи за електронни архиви, въвеждане на системи за контрол и сигурност при отпечатването на документи.
ТИМЕКС-БГ ООД доставя решения свързани с информационната сигурност, като: Antivirus, Backup, Firewalls, Log Management, DLP, Anti-spam protection, Web filtering, които предоставяме в партньорство с едни от най-големите производители на пазара – Symantec, Veritas, EVault и много други.
Като ексклузивни представители на марката Rex Rotary / Ricoh за българския пазар ние доставяме и сервизираме офис техника, според изискванията и стандартите на производителя, включително консултираме Клиентите за оптимизация на разходите за печат и внедряване на системи за сигирност на печата и контрол на разходите за принтиране.
ТИМЕКС-БГ ООД осигурява гаранционно (от 1 до 5 години) и следгаранционно обслужване на техниката на място и доставя консумативи на Клиентите, без допълнително заплащане, както за техника с марката Rex Rotary / Ricoh, така и за другите основни брандове офис техника (принтери и мултифункционални машини).
В екипът на ТИМЕКС-БГ ООД работят от ключови експерти в областта на управлението на проекти, бизнес анализа и информационната и кибер сигурността. Служителите ни постоянно повишават квалификацията си относно новите технологии посредством on-line обучения и изпити, както и допълнителни сертификации в областта на информационните технологии и кибер сигурността.
Ние предлагаме сервизна поддръжка на територията на цялата страна. Нашите условия и договори са гъвкави и отговорят на изискванията на Клиентите!
Наличният Helpdesk в ТИМЕКС-БГ ООД разполага със специализирана система, в която се записват всички обаждания, заявки за сервиз, възникнали инциденти и доставка на консумативи, както и информация за извършеното от сервизния техник – работни часове за отстраняване на повредата, извършени действия при посещението или отдалечената сесия или вложените консумативи и резервнии части. В случай, че Клиентите го изискат, можем да им предоставим изчерпателна информация за историята и състоянието на техните системи / софтуер и/или хардуер, които технически обслужваме, както и да дадем съвети за оптимизации.
В работата си ТИМЕКС-БГ ООД прилага най-високи стандарти по отношение на коректност в деловите отношения и качеството на продуктите и услугите, които предлага. Посредством въведената от нас система за управление на качеството по международния стандарт ISO9001, гарантираме качествено управление на процеса по дейностите на внос и продажба на хардуер и софтуер, сервиз на хардуер, инсталация, конфигурация и поддръжка на софтуер, консултантски услуги в областта на информационните технологии и предоставяне на решения за електронно архивиране, управление на документи и обработка на данни. ТИМЕКС-БГ ООД е сертифициранa и по международния стандарт за информационна сигурност ISO27001, който предоставя най-високи стандарти за информационна сигурност, които гарантират спокойствието на нашите клиенти.
Всички системи за управлениe на ИТ услугите по поддръжка на инфраструктурни, информационни и комуникационни системи, гаранционно и извънгаранционно сервизно обслужване на ИТ продукти за вътрешни и външни клиенти на територията на Република България се извършва в синхрон със стандарта ISO/IEC 20000-1, а отговорността ни към околната среда е гарантирана посредством ISO14001, който спомага за опазването на околната среда и предотвратяване на замърсяването по начин, който отчита социално-икономическите нужди и гарантира устойчивото развитие на планетата.
В днешно време общата стойност на притежание на устройство е един от основните фактори при избора на техника. Сравнявайки не само функционалните характеристики и цените на устройствата, но и цените и капацитета на консумативи, стойността на посещенията, инсталацията, труда, резервните части и всички онези фактори влияещи върху цената на притежание, ние помагаме на нашите клиенти да намерят своето оптимално решение.
Освен това ние бихме могли да предложим различни варианти – техника от различни класове, техника под наем и аутсорсинг, които да са съобразени с бюджета, с който разполага клиента. Ако се съмнявате в качествата на нашата техника, ние бихме могли да Ви предложим дори и устройства за тестване.
Наши клиенти са както представителства на международни организации, големи Български компании, посолства, държавни организации и общини, така и редица малки организации. За нас не е от значение големината на Вашата организация и броя устройства, които притежавате – Вие винаги можете да разчитате на нашето коректно отношение и кратки срокове на реакция при разрешаването на Вашите проблеми.